• Om Silkeborg Kosmetologskole

Mere end 33års erfaring, skal du også være en del af teamet?

kosmetologskolen i herning silkeborg århus ringkøbing holstebro viborg midtjylland

Kære dig, som kunne være interesseret i at blive kosmetolog og starte på Silkeborg Kosmetolog Skole

Silkeborg Kosmetolog Skole har eksisteret i 33 år, så skolen gemmer på meget erfaring igennem årene. Jeg selv, Stine Dahl, har 20 års erfaring som kosmetolog og 16 år med egen klinik, i både Herning og Silkeborg, hvor klinikkerne har fokus på hudsygdomme og generel hudpleje med en holistisk tilgang til kunden.

Igennem alle mine år med klinik, har jeg haft mange elever fra Silkeborg kosmetologskole. Min erfaring er at eleverne fra skolen er meget eftertragtet, og kommer i arbejde hurtigt, eller starter på klinikker under uddannelsen.

Vores uddannelse til kosmetolog har en varighed på 12 måneder.

Studietiden vil være en blanding af teori & praksis, hvor du som elev vil tilegne dig en masse viden og praktisk erfaring.

Efter uddannelsen vil du blive lægeeksamineret kosmetolog.

I vil arbejde tæt med uddannede kosmetologer og drage viden fra dem, og få en følelse af hvordan det er på klinikkerne.

Du bliver læge eksamineret kosmetolog. Uddannelsen på kosmetologskolen har til formål at give dig en så bred og tidssvarende uddannelse som muligt. Ydermere får du diplom på: Lycon hårfjerningskursus, Shellac kursus og Beauty Angel kursus.

Første hold starter på kosmetologskolen til september, og andet hold starter til marts.

Vi har elever fra hele Jylland herunder Silkeborg, Herning, Ikast, Holstebro, Viborg, Århus og Ringkøbing.

Start din ansøgning

Hej, er der noget, vi kan hjælpe med?

Kontakt os for en uforpligtende snak!