ansøg kosmetologskole Silkeborg og Herning

Privatlivspolitik

Sidst opdateret den 12. februar 2024

Ikrafttrædelsesdato 12. februar 2024

Denne privatlivspolitik beskriver politikkerne for

STINES ApS,
Grønnegade 18,
7400 Herning,
Danmark,
email: kosmetologskolesilkeborg@gmail.com,
telefon: 96666636

om indsamling, brug og videregivelse af dine oplysninger, som vi indsamler, når du bruger vores hjemmeside ( https://www.silkeborgkosmetologskole.dk ).
(servicen”). Ved at tilgå eller bruge det Service, giver du samtykke til indsamling, brug og videregivelse af dine oplysninger i overensstemmelse hermed Fortrolighedspolitik. Hvis du ikke giver samtykke til det samme, venligst ikke tilgå eller bruge tjenesten.

Vi kan til enhver tid ændre denne fortrolighedspolitik uden enhver forudgående meddelelse til dig og vil sende den reviderede
Privatlivspolitik på tjenesten. Den reviderede politik vil træde i kraft 180 dage fra det tidspunkt
revideret politik er offentliggjort i tjenesten og din fortsat adgang eller brug af tjenesten efter dette tidspunkt vil udgøre din accept af det reviderede privatliv Politik. Vi anbefaler derfor, at du med jævne mellemrum gennemgå denne side.

1. Sådan bruger vi dine oplysninger:

Vi vil bruge de oplysninger, vi indsamler om dig til følgende formål:

1. Markedsføring/kampagne
    2. Målrettet annoncering

Hvis vi ønsker at bruge dine oplysninger til andre formål, vil vi bede dig om samtykke og vilje brug kun dine oplysninger ved modtagelse af dine samtykke og derefter kun til formålet/de formål som giver samtykke, medmindre vi er forpligtet til at gøre det
    ellers ved lov.

2. Sådan deler vi dine oplysninger:

Vi overfører ikke dine personlige oplysninger til enhver tredjepart uden at søge dit samtykke,
    undtagen i begrænsede tilfælde som beskrevet under:

1. Annoncetjeneste
    2. Analyse

Vi kræver, at sådanne tredjeparter bruger personlige oplysninger, vi kun overfører til dem til det formål, hvortil det blev overført og
    ikke at opbevare den i længere tid, end der er behov for opfylder det nævnte formål.

Vi kan også videregive dine personlige oplysninger for følgende: (1) at overholde gældende lov, forordning, retskendelse eller anden juridisk behandle; (2) for at håndhæve dine aftaler med os, herunder denne fortrolighedspolitik; eller (3) for at svare til påstande om, at din brug af Tjenesten overtræder eventuelle tredjepartsrettigheder. Hvis Tjenesten eller vores virksomhed fusioneres eller erhverves med en anden virksomhed, vil dine oplysninger være en af de aktiver, der overdrages til den nye ejer.

3. Dine rettigheder:

Afhængigt af hvilken lov der gælder, har du evt en ret til at få adgang til og rette eller slette din personlige data eller modtage en kopi af dine personlige oplysninger data, begrænse eller gøre indsigelse mod det aktive behandling af dine data, bede os om at dele (port)
    dine personlige oplysninger til en anden enhed, tilbagekalde ethvert samtykke, du har givet os til behandle dine data, ret til at indgive en klage med en lovbestemt myndighed og sådanne andre rettigheder som kan være relevant i henhold til gældende lovgivning. Til
    udøve disse rettigheder, kan du skrive til os på kosmetologskolesilkeborg@gmail.com.
    Vi vil svare på din anmodning i overensstemmelse med gældende lovgivning.

Bemærk, at hvis du ikke tillader os at indsamle eller behandle de påkrævede personoplysninger eller trækker samtykket til at behandle disse til de påkrævede formål, vil du muligvis ikke være i stand til at få adgang til eller bruge de tjenester, som dine oplysninger blev søgt om.

SIKKERHED:
    Sikkerheden af dine oplysninger er vigtig for os, og vi vil bruge rimelige sikkerhedsforanstaltninger for at forhindre tab, misbrug eller uautoriseret ændring af dine oplysninger under vores kontrol. På grund af de iboende risici kan vi dog ikke garantere absolut sikkerhed, og vi kan derfor ikke garantere eller garantere sikkerheden af enhver information, du sender til os, og du gør det på egen risiko.

KLAGE-/DATABESKYTTELSESMIDLER:
    Hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende behandlingen af dine oplysninger, som er tilgængelige hos os, kan du sende en e-mail til vores klageansvarlige på STINES ApS, Grønnegade 18, e-mail: kosmetologskolesilkeborg@gmail.com. Vi vil behandle dine bekymringer i overensstemmelse med gældende lovgivning.

KONTAKTINFORMATION

STINES ApS
Grønnegade 18
7400 Herning
E-mail mail@stineshudpleje.dk
CVR 30284143

Hvordan vi beskytter dine data

Hos silkeborgkosmetologskole.dk gør vi alt, hvad vi kan, for at holde dine data private og sikre. Vi lagrer kun det aftalte / nødvendige for at opretholde dig som kunde. Vi holder skarp kontrol med, hvor dine data lagres.
Ingen personlige oplysninger, der registreres på silkeborgkosmetologskole.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand.
Skulle vi opleve databrud, vil du og relevante parter omgående blive informeret.

Klagemuligheder
Ønsker du at klage over vores behandling af din reklamation, hører vi gerne fra dig.
Se adresse herunder og mere på Forbrugerklagenævnet, hvor du kan få oplyst dine øvrige klagemuligheder

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
T 4171 5000
kfst@kfst.dk

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr.

Hej, er der noget, vi kan hjælpe med?

Kontakt os for en uforpligtende snak!